F.A.Q.
1. Cum vizualizez un raspuns existent in portal?
- Opteaza pentru un abonament platit si vei avea acces total in baza de date pentru o perioada aleasa de tine (3 luni, 6 luni, 12 luni, 24 luni sau 36 luni).
Un al beneficiu major in cadrul unui abonament este accesul la consultanta telefonica (saptamanal sau zilnic - in functie de optiunea ta) si astfel obtii solutii pe loc.
- Creeaza-ti un cont de Testare Gratuita de AICI sau opteaza pentru una dintre variantele de abonament de AICI.
2. Daca mi-am facut cont, de ce nu pot vizualiza un raspuns?
Pentru a vizualiza un raspuns, este necesar sa fi logat/a in contul tau:
- daca este un cont de testare gratuita - asigura-te ca ai dat click pe link-ul de confirmare primit pe email,
- daca este cont de abonat/a - asigura-te ca a fost efectuata plata abonamentului.
(luni - vineri, intre 08:30-17:00)
3. Cine raspunde la intrebari?
Specialisti cu o vasta experienta practica iti raspund la intrebari. Iti recomanda, te avertizeaza. Iti ofera solutia legala optima pentru dilema in care te zbati, astfel incat buzunarul tau sa aiba cel mai putin de suferit. Amintim dintre aceste nume sonore doar cateva:
- Dani Cucu – 15 ani de experienta in cadrul Ministerul Finantelor – Consultant fiscal (2007) si Expert Contabil (1999)
- Justinian Cucu – Specialist in drept fiscal si fiscalitate internationala, 8 ani de experienta in Ministerul Finantelor (ccordonator de program)
- Ionut Jinga – dubla experienta (atat in administratia publica, cat si in domeniul privat) – expert in proceduri fiscale, contestatii, jurisprudenta (expert contabil, consultant fiscal)
- Rodica Mantescu – jurist, peste 20 de ani de activitate in instanta (reprezentare in litigii legate de salarizare & contributii)
- Irina Dumitrescu – expert contabil, consultant fiscal cu peste 20 de ani de experienta
4. Cum pot adresa o intrebare?
Pentru a trimite o intrebare/speta este necesar sa fii abonat/a.
Asigura-te ca esti inregistrat/a in contul de abonat/a si apasa butonul Acceseaza butonul "Adreseaza o intrebare" din meniul principal (dreapta-sus).
Completeaza formularul si apasa butonul "Trimite". Vei primi un mesaj de confirmare care atesta ca am receptionat intrebarea/speta ta.
De asemenea, poti verifica inregistrarea intrebarii/spetei in sectiunea "Inrebarile mele", subsectiunea "Intrebari in curs de rezolvare".
Daca nu esti abonat/a este necesar sa iti creezi contul in portal accesand butonul din meniul principal "Aboneaza-te".
Dupa ce efectuezi plata, te poti autentifica in portal si adresa orice intrebare din domeniile contabilitate, fiscalitate, legislatia muncii, salarizare.
5. In cat timp primesc raspunsul?
Specialistii portalsalarizare.ro raspund la intrebarile tale cat mai repede cu putinta. Asta inseamna ca poti primi raspuns chiar in acceasi zi in care ai adresat intrebarea. Timpul mediu de raspuns este de 2 zile. Dar, pentru intrebari mai complexe, care necesita o documentare minutioasa, poti primi raspuns in cel mult 5 zile de la trimiterea intrebarii.
6. Cum primesc raspunsul?
Vei fi notificat/a de primirea raspunsului prin email si SMS (daca optezi si pentru SMS).
Trebuie doar sa dai click pe link-ul primit pe email si se va deschide pagina in care poti vizualiza raspunsul. Il poti printa sau salva in format PDF.
Raspunsurile tale raman salvate pe termen nelimitat in contul tau, sectiunea "Intrebarile mele", subsectiunea "Intrebari rezolvate". Tot din aceasta sectiune ai optinea de a "Trimite feedback" sau de a "reveni asupra spete" pe tot parcursul abonamentului.
7. Cate intrebari in scris pot adresa?
Nr. de intrebari incluse in abonament depinde de varianta de abonament aleasa. Consulta AICI toate variantele de abonament, nr. de intrebari incluse, programul de consultanta telefonica si celelalte beneficii disponibile.
8. Cum si cand beneficiez de consultanta telefonica?
Serviciul de consultanta telefonica personalizata este disponibil:
A. Zilnic, de luni pana vineri, intre orele 14:00-16:00 (in cazul abonamentelor de 24 sau 36 de luni)
B. Saptamanal, in ziua de JOI, intre orele 14:00-16:00 (in cazul tuturor tipurilor de abonamente: 3/6/12/24/36 de luni)
(exceptand zilele de sarbatoare legala)
Aceasta poate fi accesata:
- direct, prin telefon, la un nr. de telefon special alocat
- prin programare online - este necesar sa te inregistrezi in contul tau din portal, sa apesi butonul "Consultanta telefonica" din bara de meniu si sa completezi formularul cu datele cerute.
Beneficiezi de solutie pe loc. Ai posibilitatea de a solicita consultantul preferat, mentionand numele acestuia cand apelezi direct sau in formularul de programare online.
Daca spetele tale sunt din domenii diferite, vom aloca mai multi consultanti astfel incat sa acoperim complet varietatea spetelor tale.
Ne dorim sa oferim o experienta de consultanta telefonica de calitate pentru toti abonatii nostri. Pentru a ne asigura ca putem raspunde nevoilor fiecaruia intr-un mod eficient si prompt, utilizarea serviciului de consultanta telefonica implica o utilizare rezonabila.
Recomandam adresarea intrebarilor punctuale, care pot fi rezolvate in cadrul unei convorbiri telefonice de aproximativ 20 minute. Prin aceasta, ne asiguram ca putem oferi asistenta adecvata si ca putem ajuta un numar cat mai mare de clienti sa-si rezolve problemele in timp util.
Suntem dedicati si fiecare intrebare este tratata cu atentie si profesionalism. Daca ai nevoie de asistenta pentru situatii care necesita mai mult timp, te incurajam sa utilizezi serviciul nostru de consultanta in scris, care poate fi accesat rapid apasand butonul din meniu "Adreseaza o intrebare!".
Suntem aici pentru a te sprijini in rezolvarea problemelor contabile si pentru a-ti oferi servicii de calitate.
9. Cum ma inregistrez ca abonat?
Poti deveni abonat accesand sectiunea de AICI. Selecteaza varianta de abonament care te avantajeaza.
Completeaza campurile obligatorii, apasa butonul "Trimite". Odata inregistrat/a, veti primi un mesaj de confirmare/activare cont pe adresa de email furnizata.
Efectueaza plata facturii proforme si activeaza contul prin click pe link-ul primit pe e-mail.